اطلاعیه ویرایش مدارک

با توجه به بررسی نهایی مدارک پذیرفته‌شدگان سال تحصیلی 99-98 و غیر قابل تأیید بودن مدارک تعدادی از پذیرفته‌شدگان، سامانه ویرایش مدارک تا تاریخ 16 فروردین 1399 فعال خواهد بود تا این افراد نسبت به ارسال تصاویر مدارک تأییدنشده خود در بازه زمانی مذکور و با رعایت تمام نکات مندرج در دفترچه راهنمای ذیل اقدام نمایند. افرادی که پیامک نقص مدارک را دریافت کرده‌اند چنانچه تا تاریخ مذکور اقدام به تصحیح مدارک تأییدنشده خود ننمایند یا تصاویر جدید مدارک ارسالی آنها منطبق با شرایط و ضوابط دفترچه راهنما نباشد، نسبت به راکد کردن کد تحصیلی و منع تحصیل آنها اقدام خواهد شد. شایان ذکر است که این افراد، علاوه بر منع تحصیل، از شرکت در آزمون سال آینده نیز محروم خواهند بود.

لطفاً علاوه بر مطالعه مندرجات دفترچه راهنما موارد ذیل را هم مد نظر قرار دهید:

1.تصاویر مدارک ارسالی باید به صورت اسکن شده از اصل مدرک (نه کپی آن)، رنگی، شفاف (فاقد تاری)، فاقد انعکاس نور، فاقد اثر سایه، فاقد چرخش 90 یا 180 درجه، بدون حاشیه، بدون برش نامناسب (که مخدوش کننده مندرجات مدرک باشد)، فاقد اثر مهر و منگنه یا اثر جوهر، و قابلیت بزرگنمایی صد در صد باشد. بنابراین، مدارکی که فاقد یکی از ویژگی‌های مذکور باشند قابل تأیید نیستند. برای اطلاع دقیق از نحوه ارسال مدارک و تصاویری که قابل تأیید نیستند، به دفترچه راهنما مراجعه کنید. لطفاً پیش از ارسال مدارک دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کنید؛

2. تصاویر موبایلی قابل تأیید نیستند (تصویر مدارک حتماً باید با دستگاه اسکنر تهیه شده باشد)؛

3. چنانچه فرد دیگری ارسال تصاویر مدارک شما را انجام می‌دهد، حتماً بر روند کار وی نظارت داشته باشید و در صورت مغایرت ویژگی تصویر ارسالی با ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، به وی تذکر لازم را برای تصحیح تصویر بدهید؛

4. از ارسال مجدد تصویر قبلی که تأیید نشده است، جداً خودداری نمایید؛

5. رضایتنامه حتماً باید در فرم مخصوص رضایتنامه و با درج مشخصات کامل پذیرفته شده و سرپرست وی و امضای و اثر انگشت ایشان باشد (فرم خام رضایتنامه از لینک ذیل قابل دریافت است).

6. تصویر ارسالی رضایتنامه پذیرفته شدگان برنامه حضوری تنها در صورتی قابل تأیید است که سرپرست در دفتر پذیرش حضور پیدا کرده و نسبت به ارائه آن به همراه مدارک شناسایی به کارشناس پذیرش اقدام نماید یا در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور نسبت به تأیید آن اقدام شده باشد. شایان ذکر است طلابی که از دسته اخیر هستند، باید نسبت به ارائه اصل رضایتنامه خود به دفتر پذیرش اقدام نمایند (توجه داشته باشید که حضور سرپرست این افراد با توجه به تأیید امضا و اثر انگشت وی در دفتر اسناد رسمی الزامی نیست و ارائه فرم رضایتنامه ممهور به مهر دفتر اسناد رسمی توسط داوطلب برای تأیید آن کفایت می‌کند).

الزام فوق، تنها مربوط به پذیرفته شدگان برنامه حضوری و خوابگاهی است و ارسال تصویر رضایتنامه (با رعایت کامل ضوابط مندرج در دفترچه راهنما) برای پذیرفته شدگان یرنامه غیرحضوری و مجازی کافی است.

7. رضایتنامه باید دربر دارنده مشخصات ککامل داوطلب و سرپرست وی باشد و امضا و اثر انگشت درج شده لزوماً باید به رنگ آبی، قرمز یا سبز باشد (امضا و اثر انگشت به رنگ مشکی قابل تأیید نیست).

8. افراد «خودسرپرست» باید علاوه بر ارسال فرم رضایتنامه (و درج مشخصات و امضا و اثر انگشت خود به عنوان داوطلب و سرپرست) نسبت به تکمیل و ارسال «فرم ویژه خودسرپرستان» از گزینه «سایر مدارک» اقدام نمایند.

9. ریزنمرات یا فرم معدل به جای مدرک تحصیلی قابل تأیید نیست، لذا  افرادی که به جای مدرک تحصیلی یا گواهی پایان دوره، تصویر موارد مذکور را ارسال کرده‌اند، لازم است نسبت به ارسال مدرک تحصیلی یا گواهی پایان دوره ممهور اقدام نمایند.

10. گواهی پایان دوره خواهران فارغ التحصیل از مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران باید ممهور به مهر مرکز مدیریت استان باشد و گواهی ممهور به مهر مدارس قابل قبول نیستند.

11. امکان ویرایش مدارک در بازه زمانی مذکور به دفعات وجود دارد.

12. بعد از ارسال مدارک، کد رهگیری داده نمی‌شود. برای اطلاع از نحوه موفق ارسال مدارک به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

13. در صورت بروز مشکل می‌توانید به بخش «ارسال و پیگیری درخواستها» مراجعه کرده و مشکل خود را به صورت مکتوب بیان و ارسال نمایید (در بازه زمانی مذکور، به دلیل تعطیلی جامعة الزهراء پاسخگویی تلفنی امکان پذیر نیست).

 

توجه: تصاویر جدید مدارک ارسالی بلافاصله تأیید نمی‌شوند. این مدارک بعد از اتمام زمان ویرایش مدارک، توسط کارشناسان پذیرش بررسی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، تأیید خواهند شد.

راهنمای ویرایش مدارک

 

سامانه ویرایش مدارک

 

فرم خام رضایتنامه

فرم ویژه خودسرپرستان